6/A , 6/B Savaş

Posted 17 Aralık 2010 by Selenay SOYALP
         Öncelikle merhaba ;

   Ben  İstek Özel Belde İlköğretim Okulu'nda 6. sınıfa giden bir öğrenciyim.Bugün size 2 gündür süren 6/A-6/B savaşını anlatmak istiyorum.

Başlıyorum...

   6/A sınıfında ki Ogan ve 6/B sınıfında ki Kerem çok iyi arkadaşlardı.Dün birbirleriyle şakalaşarak vurdular,ardından bu şakadan çıkarak gerçekten vurmaya başladılar.

Kerem ağlayarak sınıfa gelince herkes onu teselli etmeye çalıştı .Arkadaşım Kaan ,Kerem daha üzülmesin diye kapıya ''Kerem'den özür dileyene kadar sınıfa gelmeyin,bizimle konuşmayın!!'' yazısını astı.Bunu gören 6/A o yazıyı yırtıp attı.Sonra biz yine yazdık astık,yine yırtıp,attılar.

Ardından , Ogan kendi sınıfındaki arkadaşlarına mesaj söylüyor ,onlar da bize iletiyordu.Tabi biz onları sınıfa sokmamak için kapımıza etten duvar ördük..Onlar da bizi aşmak istedi tabi biz almadık.

Neden alalım?

Sonra onlar da bizi almadılar ama benim karşı sınıfta en iyi arkadaşım var.Tabi bu aralar aramız bozuk.Ben 6/A'ya girdim.En sevdiğim arkadaşım Lal 'in yanına gittim oda silgiyle bana toz attı,bense yapma dedim.Sonraki  teneffüs savaş başladı; onlar bizim sınıfa daldı ardından onlar savaşa başladı ben en köşeye gidip saklandım.Çünkü sınıfta silgi tozları,tebeşirler,kağıtlar uçuşuyordu.Onlar çöpümüzü devirdi ,tebeşirlerimizi kırdı.Sonra katta ki nöbetçi öğretmenin geldiğini gördüler ve kaçtılar.Sonra devreye müdür yardımcımız Emrah öğretmen girdi.Yerdeki çöpleri gördüler ve bizi uyardılar.Bugün ise derste psikoloji öğretmenimizle   gelip bizim görüşlerimizi aldılar (savaşın nasıl çıktığını).Sonra 6. ders geldiler tabi ingilizce fen sınavımızı olamadık.6.derste bizi kantine indirdiler, müdüre Nur öğretmen bizimle konuştu yine savaşın nasıl olduğunu sordular,bizde anlattık.

Bizden 6/A,6/B ayrı olarak bu savaşın nasıl olduğuyla ilgili bir drama yazmamızı söylediler ve bir haftamız var bu dramayı yazmak için .Tabi bir hafta bizim bu savaşın nasıl olduğunu anlatmak için zor,bence bu tarihe yazılmalı.Ve bir hafta sonra hakem olarak bütün okulun önünde oynayacağız.Biz bunu duyunca''tamam tamam,biz barıştık ''diye isyan ettik.Ama çoktan  geçti.Müdüre bunda kararlı.Sınıfa gidince herkes bir şey söyledi sınıf adeta bağrış içinde kaldı.
   Merak ediyorum Pazartesi ne olacak?Veya oyunu yazıp oynayabilecek miyiz?
Öğrenince size yazarım.  HOŞCAKALINNNN :)

0 yorum:

Yorum Gönder